En ole aiemmin saanut niitä kuvattua kamerallani, tehot eivät riitä, mutta nyt ulkona aurinkonpaisteessa, tarkkuus on aivan eri luokkaa kuin sisällä.
Korujen teon aloittelin reilu vuosi sitten, tässä melkein ensimmäinen helmityöni.

Koruinnostuksen villitessä kävin hopelangan punontakurssin.


Ihan mukavia pimeitten iltojen näperryksiä, kesällähän ei sisällä malta olla.

Äidiltäni saama kivirannekoru. Äitini touhuaa noiden korukivien kanssa.
Tyttärelleni tekemä koru,

Perhonen
Ja tälläinen vähän miehekkäämpi ketju.




