Siis tämä ei voi olla totta! Mutta tietenkin se on. ja juuri minun tuuriani.
Minulle kävi eilen näin. Olin tietokoneellani ja minulla oli kahvikuppi... Tarviiko enempää sanoa.
Pikkuisen sain apua apurilta, mutta itseään siitä voi vain syyttää. Tietsikka sanoi tsup ja pimeni, eikä siihen tarvittu kuin vajaa puoli desiä kahvia.
En ymmärrä, miten nuoret tekevät sen sängyssä, limujen/energiajuomiensa ja tietokoneen yhtälön. Eikö heillä muka ikinä mitään kaadu. Itseasiassa tiedän yhdn koneen johon kaatui lasillinen tuoremehua, kone toimii yhä, näppis hieman tahmadellen.  Kahvinhan pitäisi piristää. Mokoma nirso kone.
Eilen ei maistuneet risutyötkään tuon episodin jälkeen. Tippa tuli linssiin. En tiedä ollako vihainen, koneelle vai itselle, vaiko surullinen. Olen vähän kaikkea..
No, jospa tästä jotain opin: EI juomia koneen lähettyville. Tyhmä minä, tyhmä!
Tämä hieman hidastaa blogini päivitystä, kunnes minulla on oma kone taas käytettävissä, nyyh.
Saan jo vieroitusoireita, en pääse päivittäin puutarhanettiin katsomaan mitä puutarhahöperöt ovat milloinkin keksineet. On muuten ihana paikka! Siellä on mukava seurata kevään tuloa. Taidan pikkuisen kurakata, tällä isännän työkoneella.. ei kerrota.